به نام خداوند بزرگوار مهربان پلّه اول : میخوام آدم خوبی باشم!برای اینکه "معلم" خوبی بشم، اول باید "آدم" خوبی باشم و برای اینکه "آدم" خوبی باشم، اول باید "فکر"م رو درستش کنم!آقای قرائتی در کتاب مه من به آرزوم رسیدم!...
هو النّور ای پدر و ای مادر، میخواهی درباره فرزندت چگونه نقشی داشته باشی؟ و شما ای معلم و شما ای مربی، میخواهی درباره این دخترکان و پسرکان چگونه نقشی داشته باشی؟ آیا شما میخواهی سلب کننده آزادی و من به آرزوم رسیدم!...